Sunday, August 30, 2015

Nešto novo iz dm-a


Posle duže pauze nađoh konačno vremena da se vratim pisanju bloga. U poslednje vreme se mnogo bitnih stvari izdešavalo, i koliko god da sam srećna zbog promena u mojoj svakodnevnici, na neki način su me sprečile da se bavim ovim hobijem. Doduše, u poslednja dva meseca sam bila i na terapiji nekupovanja dekorative i preparative. Rešila sam čvrsto da trošim zalihe, jer ne očekujem nikakva kataklizma da se dogodi, pa mi stvarno ne treba u šteku tona sampona, sapuna, losiona i mazalica za lice. I tako jedan dan, osmelim se ja da svratim u dm i pogledam čega novog ima na štandovima sa šminkom…kad ono haos! P2 promenio ambalaže, izbacio nove linije karmina, senki, svega, a vrhunac svega je što je dm uveo svoju novu dekorativnu robnu marku pod nazivom Trend it up!

Mislim, ja stvarno nisam imala pojma, eto koliko nisam pratila novosti. I stojim tako u dm-u zapanjena i veoma zainteresovana, pa mi ruka sama poletela ka ruževima i lakovima. Boje fantazija, a ja se skromno odlučih za jedan karmin, olovku za usta, dva laka i jedan ajlajner. Kod P2 sam bila znatiželjna oko nove kolekcije karmina, jer sam prethodnim pure color i sheer glam bila zadovoljna, a sad je tu full color linija i jos neka svetlucava, ali ne zapamtih naziv. Pakovanje ruževa je metalik sivo, čvrsto i ima pri dnu kružić sa logom firme koji čvrsto pridržava poklopac. Sami ruževi su neobično zaobljeni i imaju ugraviran naziv P2 cosmetics. Uzela sam nijanse 050 Shout out loud i 140 Pout for glory. Prvi je divna jesenja duboko ljubičasta bobičasta nijansa sa crvenim podtonom, a drugi je koralni. Ludo su pigmentovani i mirišu blago na vanilu. Trend it up ima debeljuškasta pakovanja, a ja sam kupila karmin broj 040 iz ultra matte linije. Ne znam ni kako bih definisala boju, kao tamno rozu sa crvenim podtonom. Takođe je naziv ugraviran na ružu, a miris je blag, gotovo neprimetan. Pigmentacija je super, ostaje da sva tri ruža isprobam i vidim koliko su postojani. Primetila sam, prilikom pravljenja svočeva, da se ne uklanjaju tako lako vlažnim maramicama i micelarnom. Cena im je po 2.25 e.




P2 je, kao što sam spomenula, izbacio mnoštvo novih nijansi senki za oči, a ja sam kupila ovu lepu bordo-bakarnu Luminous shine, pod nazivom 070 sunset glimmer. Pigmentacija joj je na zavidnom nivou, i biće pun pogodak za jesenje dane. Trend it up Contour & glide olovka za usne u nijansi 040 se za sad pokazala veoma dobrom. Boje je mesa i prilično dugotrajna, vidim da ću se vratiti po još neku. Ultra black ajlajnerom sam, takođe, zadovoljna. Četkica je nešto kraća, nego što sam navikla, ali je fino pigmentovan i postojan na kapcima. Cene ova tri proizvoda se uopšte ne sećam.


Na kraju su tu i lakovi. Od mnoštva boja, opredelila sam se za ove dve, koje inače najčešće nosim. Pastelnu rozu i koralnu. Koralna, pod brojem 040, je iz Double volume & shine linije, ima 11 ml i široku preciznu četkicu. Formula je gušća i kremasta, lepo se nanosi, prosečno suši i već tri dana ga nosim bez baze i nadlaka i mrdnuo nije. Dva sloja su potrebna za punu boju. Mali rozi lak ima 6ml, užu četkicu, nešto ređu formulu, ali se podjednako lepo maže, i potrebna su dva sloja za punu boju.




Veoma sam zadovoljna ovim izborom i vidim da ću sa uživanjem trošiti sve ove proizvode. P2 se nažalost ne može naći van Nemačke, a ostaje da vidimo da li će Trend it up uvesti u dmove širom Evrope. Radovalo bi me da to urade, jer se čine kao sasvim ok proizvodi za simbolične cene. 

6 comments :

  1. Lakovi su prelepi, nijanse su bas slatke. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidjaju! Imaju gomilu boja i finisa u ponudi, ja uzeh ova dva jer su mi oni comfort zone:)

      Delete
  2. Uuu super proizvodi, ja nisam probala nijedan od prikazanih. Svi mi se sviđaju, pogotovo ruževi (u zadnje vrijeme sam luda za ruževima), a 050 Shout out loud mi je najljepši! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je taj tamni favorit, nadam se da cu imati prilike da ga posteno iznosim.

      Delete
  3. Za mene (koja se sminkam po sistemu namackala sam sve na lice i sepurim se okolo kao trogodisnjakinja) P2 je najbolja marka na svetu :D

    Koristim njihov puder.
    Koristim njihovu olovku za oci.
    KOristim njihov ruz/sjaj.
    Cak i lak za nokte.

    Ok, pokusavam da se setim jel ima jos nesto sto mackam na sebe... hmmmm...

    ReplyDelete
  4. JAO i maskara i maskara :D :D :D

    (Sifra: Nikad od mene make up gurua.)

    ReplyDelete