Monday, February 16, 2015

Essence I love nude kolekcija


Zdravo devojke! Željno sam iščekivala da se pojavi Essence I love nude kolekcija i počastila sam se sa nekoliko stvarčica. I love nude je namenjena standardnoj postavci na Essence štandu, tako da bi trebalo da se pojavi svuda gde je ova kozmetika u prodaji. Kao što i ime kolekcije kaže, u pitanju su neutralne i zemljane nijanse, namenjene dnevnim varijantama šminkanja i postizanju prirodnog izgleda. Lakove, ovaj put, nisam ni gledala, jer inače ne volim Essence lakove i nisam zadovoljna njihovom postojanošću. Uzela sam nekoliko ruževa, senki i Lash Princess mint maskaru.


Essence Longlasting Nude Lipsticks (2,25€, 3,8 g) su me privukli slatkom ambalažom koja je tipična za Essence dugotrajne karmine, samo što je ovog puta plastika u boji ruža, a središnji obruč je crn. U ponudi je 5 nijansi, od izuzetno svetle do veoma tamne nude. Formula je kermasta, ali postojanost na usnama varira od nijanse, i u najboljem slučaju će stain izdržati 3 sata, kod tamnijih nijansi. Prenose se na šolju ili čašu ukoliko se nešto pije i to uopšte nije iznenađujuće. Tekstura im je pomalo klizava, i potrebna su dva, tri sloja (u zavisnosti od nijanse), za postizanje punog intenziteta boje. Ja sam uzela 01 Wearing only a smile, 02 Porcelain doll i 04 It's nude time! Odmah moram da kažem da su 01 i 04 katastrofa od karmina. Jako teško ostaju na usnama, ne može se postići puna boja, i usne izgledaju umrtvljeno. Ni slučajno ih nemojte kušpovati, osim ako ne planirate da ih koristite kao lip balm. Nijansa 02 je već pristojna nude. Ima lagan koralni podton, srednje je prekrivne moći i ima nežan sjaj. Nosiva je, mada imam ruževe daleko bolje pigmentacije. U svakom slučaju, blogerke preporučuju preostale dve nijanse 03 i 05 koje ja nisam kupila. Moje je mišljenje da se bez ovih ruževa može i da su mnogo bolji ruževi iz dosadašnje essence longlasting ponude. Još je bolja opcija dodati još malo novca, pa kupiti Catrice karmine, ko ima priliku da ih nađe, ili Maybelline nude seriju.


I love nude eyeshadow (2.25 EUR, 1.8 g) su pečene senke i njih vam već od srca preporučujem. Divne su! Nisam uopšte ljubitelj essence senki I ne kupujem ih, ali ove su me osvojile i izgledom i kvalitetom. Pakovanje je slatko, okruglo, sa crnim kontejnerom i prozirnim poklopcem. Senke dolaze u šest boja, od veoma svelte biserne bež, do tamne kafene braon. Četiri od ponuđenih nijansi su sa diskretnim šimerom, a dve su potpuno mat. Odlučila sam se za nijanse 02 cake pop, 03 creme brulee i 06 coffee bean. Ma fantastične su! Super pigmentovane, svilenkaste, postojane ceo dan, kad se nanesu preko baze. U pakovanju se truse kad se radi sa četkicom, ali na kapku nema te pojave. Lepo se nanose, lepo se blendaju, za cenu po kojoj se prodaju su izvanredne. Kako su sve nijanse koje sam uzela šimeraste, mislim da ću se vratiti da kupim i neku mat. 02 je lepa pastelna roze, a 03 je bež i super su za ugao oka, ispod obrve, ili za kapak za neki potpuno neutralni look. 06 je već potpuni apsolutni must have i ako ne znate koju senku da kupite, uzmite ovu jer takva bogata, pigmetovana i postojana kafena braon će svakako biti praktična u svakom neseseru.

Lash princess false lash effect mascara (3.25 EUR, 12 ml) je još jedna verzija lash princess maskare koja se pojavila u jesen 2014. i za kratko vreme stekla brojne simpatije. O prvoj verziji Lash princess maskare sam pisala u ovom postu, a ova novasa mint šarama na pakovanju me nije toliko oduševila. Četkica nije spiralnog dizajna i prilično je velika. Tekstura ove maskare je vlažnija u poređenju sa prvom Lash princess, te samim tim dolazi češće do slepljivanja trepavica i lakše se umrlja i kapak. Maskara jeste veoma pigmentovana i izdužuje trepavice, dajući im više volumena, ali mi nije podjednako dobra kao prva kajsijasta Lash princess. Mislim da je bolje kupiti Essence I love extreme maskaru, jer je em jeftinija, em za nijansu bolja od ove. Ko želi da izdvoji preko tri evra za Essence maskaru, onda nek se bolje drži prvobitne Lash princes verzije sa šarama i natpisom u kajsija boji.



Da li vam se čini zanimljivom ova Essence kolekcija? Šta biste volele da kupite? Pozdravljam vas do sledećeg posta!

35 comments :

  1. Lepe su ti fotografije. :) Iz čitave kolekcije, jedino su me senke privukle, mada sam se nadala da će biti više pigmentovane. :/ SVe u svemu, sjajan post, baš mi je trebao da se ne zalećem.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!Nedeljama mučim muku sa osvetljenjem, drago mi je što su slike konačno pristojno ispale. Senke su odlične, ostalo se opušteno može preskočiti.

      Delete
  2. Želim njihov karmin jer mi se kvalitet senki ne dopada. No čini mi se da sam videla još jednu tamniju nijansu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju još dve tamnije nijanse karmina, ali su bile rasprodate kad sam ja kupovala. Razmisli za senke, ove su neuporedive sa onima iz dosadašnje ponude.

      Delete
  3. Krasne fotografije! Jedva čekam upecati jednu od ovih I love nude sjenila. Što više recenzija izlazi to ih sve više i više želim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! 🌼 Nadam se da ćeš biti zadovoljna senkama kad ih ugrabiš.

      Delete
  4. Odlican post! Senke su fantasticne! Zaljubila sam se ;)) Sutra cu da se prosetam do Lilly-ja, nadam se da si uzela kod nas, jer uopste nisam videla ovu liniju da nam je stigla? Bas mi je zao za ove karmine, lepe su nijanse, hvala na preporuci...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala najlepše!
      Ne znam da li je ova kolekcija stigla izvan EU, ali se nadam da ćeš biti zadovoljna kad je nađeš. Karmini su mnogo bolji ovi dosadašnji u crnom pakovanju, nijanse ovih nude jesu privlačne za oko, ali nisu najnosivije, a i formula je mogla biti bolja.

      Delete
  5. Imam slicnu senku iz cookies&cream kolekcije i obozavam je! Meni npr njihovi oni klasicni lakovi stoje na noktima po 5 dana cak i na moru pored vode i peska tako da ih obozavam... Ova kolekcije super deluje i planiram da uzmem neki ruz sigurno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravu si, senke su slične onima iz cookies&cream.
      Ja se tebi divim, kako ti njihovi lakovi izdrže toliko, jer meni se okrnje isti dan. Nadam se da ćeš pronaći nešto zanimljivo i među lakovima iz ove kolekcije. 🌼

      Delete
  6. Ne volim da nosim cesto nude ruzeve, imam essence in the nude olovku koju nosim ako slucajno pozelim nude usne ali ovi mi izgledaju bas lepo, sigurno cu barem jedan nabaviti :) Sa prvom verzijom ove maskare sam zadovoljna, mislim da je necu menjati a senke bih uzela samo zbog divnog pakovanja.. Slike su prelepe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! 🌼
      Ja isto volim njihove olovke za usta. Ne znam šta bih rekla za ove ruževe, pakovanje je svakako atraktivno, a verovatno ima devojaka kojima nijanse odgovaraju. U svakom slučaju, nafam se da ćeš biti zadovoljna šta god da kupiš.

      Delete
  7. meni se sviđaju one boje karmina koje nisi našla :D
    sjenila su mi diiivna, mozes li ih usporediti s catrice velvet matte, jesu li slična?
    ni meni lakovi ne potraju ni dan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da bi tebi nijanse 03 i 05 baš pristajale, možda uspeš da ih uloviš kad se pojavi kolekcija.
      Da znaš da mi je prva asocijacija bila sa Catrice senkama, slične su, samo mi se čini da Essence nisu tako osetljive teksture.

      Delete
    2. e super, hvala ti, bas im se veselim :D

      Delete
    3. uzela sam sjenila, ova kao kod tebe i plus ono taupe :D prezadovoljna.
      od ruzeva sam odustala, mislila sam da su 3 i 5 jos tamniji, ili je do svjetla u dmu, ugl.nisam se zagrijala pa nisam ni kupila. bas su pogodili s ovim sjenilima, prije im i nisu bila ne znam kako kvalitetna.

      Delete
    4. I ja sam kupila taupe isto! 👍 Senke su im za svaku pohvalu, jako kvalitetno su ih napravili, a solidna je kolicina, potrajace. Na Catrice Mat paleti sam vec dotakla dno, pa ce mi ova Essence super doci. Bas me raduje sto delis moje pozitivne utiske! 💗

      Delete
  8. Cini mi se da ova kolekcija nece dolaziti kod nas tj ovi proizvodi nisu namenjeni nasem trzistu. Bar je tako receno devojci koja je pitala uvoznika na zvanicnoj Essence stranici. Mnogo su lepi i karmini i senke. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bezveze. Nikad ne uvezu zanimljive stvari 😕

      Delete
  9. Ova kolekcija mi je predivna!Možda grešim,ali negde sam pročitala spisak zemalja u kojima će se pojaviti,na spisku su Bosna i Hrvatska,ali Srbija nažalost nije :(.No Bosna mi je blizu,tako da ne brinem ;).Mislim da sam jedina kojoj "stara" Lash Princess maskara uopšte ne odgovara,na mojim trepavicama ona ne radi apsolutno ništa,čak počne da se "kruni" posle sat vremena.Nadala sam se da sam pronašla dobru maskaru za male pare ali potraga se nastavlja..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, evo upravo saznadoh da ne planiraju da uvezu I love nude. Glupost, ako se ima u vidu da je Srbija veliko tržište. Baš zanimljivo da ti nije odgovarala maskara, mada, individualno je sve to. Nadam se da ćeš pronaći neku koja to je optimalna 🌼

      Delete
  10. Ove nijanse ruzeva me ne privlace, ali vec sam zato bacila oko na nijanse 03 i 05 koje su vise "moje boje". :-) Sjenke su super i vjerovatno cu kupiti neku kad nam dodju. Za maskaru sam vec citala na njemackim blogovima da nije dobra kao prethodna, tako da cu i nju preskociti i drzati se roze i one I love Extreme jer su mi fenomenalne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, razumem da tebe kao crnku više privlače preostale dve nijanse karmina. Baš me zanimaju tvoji i Anelini utisci kad se domognete tih ruževa. Senkice su super, a za maskare se sve slažem.

      Delete
  11. Karmine su fenomenalno još samo čekam da dodje ova kolekcija u slovačku :) dobra recenzija :)
    http://verondzaa.blogspot.sk

    ReplyDelete
  12. Ja još nisam videla tu kolekciju uživo, ali čim je spazim kupiću sve karmine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bih ti ipak preporucila da ih prvo istestiras u prodavnici, pre nego sto ih sve kupis :)

      Delete
  13. Prvo sam pogledala slike i pomislila kako 1 i 4 nikako ne bi bili za mene, a onda sam pročitala tekst :) nije da mi treba, ali verovatno ću kupiti dvojku ako dođu kod nas ili u HR. Senke me ne privlače, ne deluju loše, ali stvarno imam i previše sličnih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovo za senke ti verujem, i ja stalno gomilam slicne boje. Srecno sa dvojkom, ako je nadjes :D

      Delete
  14. Senke su mi okupirale paznju, moracu da ih potrazim :)

    ReplyDelete
  15. Jedva čekam da dođe kolekcija kod nas, oduševljena sam :) Jer, ja <3 nude :)))
    Hvala na divnoj recenziji! L.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi na lepim recima! :)
      Nadam se da ces uspeti da ugrabis stvarcice koje ti se svidjaju.

      Delete
  16. Super blog!

    Baš moram da izprobam maskaru!

    Pratim te, nadam se da me pratiš nazad :D

    ReplyDelete
  17. Meni znači slika ruža na usnama, tačnije na ruci mi ništa ne govori. :(

    ReplyDelete