Tuesday, October 14, 2014

Catrice Velvet Finish Foundation


Pozdrav svima! Pisala bih češće, ali mi nove obaveze ne dozvoljavaju. Ugrabih sad malo vremena, pa se javljam pričom o novim Catrice puderima. Pre nekih mesec sam vam pokazala sliku da sam kupila Catrice Velvet Finish Foundation, sa još gomilom Catrice noviteta. Danas ću podeliti sa vama svoje utiske, jer je prošlo dovoljno vremena da puder istestiram, a i nekoliko devojaka me je pitalo za recenziju.


Dakle, kao što vidite, nije mi bio dovoljan jedan puder, već sam kupila još jedan, različite nijanse. Prvi je bio u boji 03 Sand Velvet koja mi je odgovarala, pošto sam se vratila sa mora, a kako je vreme teklo, i moja koža bledela, uzela sam i najsvetliju od četiri ponuđene nijanse, pod nazivom 01 Light Velvet. Puderi su deo nove Catrice postavke, koja se može naći na duplom štandu ekskluzivno u Müller drogerijama. Sadrže 30 ml, a cena im je 7.95 EUR, što ih čini najskupljim Catrice puderima ikada. Pakovanje je u vidu simpatične bočice od mat stakla, prilično zaobljene u donjem delu, sa crnim plastičnim dozerom u obliku pumpice. Deluje mnogo skuplje nego što zapravo jeste. Poklopac je od kvalitetne prozirne plastike, a nijansa pudera je zalepljena na njemu.


Puder je prilično guste teksture i jako fino se dozira. Jednim pritiskom na pumpicu se istisne taman dovoljno proizvoda za prekrivanje celog lica. Razmazuje se i blenda bez problema. Nanosila sam ga i četkom, i sunđerom i prstima, i zadovoljna sam kako se ponaša u sva tri slučaja. Prekrivna moć mu je izvanredna! Samo jednim slojem prekriva gotovo sve nepravilnosti ili crvenila na licu, zaista je odličan u tom smislu. Sadrži spf 30, ali nisam primetila da pravi probleme prilikom fotografisanja. Takođe, ima hijaluronsku kiselinu, koja je zadužena za vlaženje kože. Prilično je postojan na licu. Zadržava se osam do deset sati, a nakon toga lagano nestaje sa lica, ravnomerno i ne u potpunosti. Ja sam ga najduže nosila od deset ujutru do 2 posle ponoći, kad sam putovala kolima iz Beča kući, tako da vam je jasno o kojem kvalitetu postojanosti govorim.


Finiš mu je mat i plišani, kao što mu naziv i kaže. Nakon nanošenja, kad se osuši, deluje kao da je korišćen puder u prahu. Ono što se meni ne dopada je izbor boja za koji smatram da je štur i da je teško odabrati idealnu nijansu. Tamniju Sand Velvet sam nešto kraće koristila, a Light Velvet, iako najsvetlija u asortimanu, ipak je tamna u odnosu na moj ten (MAC NC 15). Dalje, ne dopada mi se što puder ipak oksidira vremenom, i postaje još tamniji nego što jeste. Treća stvar koja mi smeta kod njega je što se vidi na licu. Poenta dobrog šminkanja je da se podloga stopi sa tenom i da efekat ulepšane kože. Za ovaj puder se tačno vidi da postoji na licu, ne stapa se dobro, i zbog tog mat efekta ume da deluje pomalo „kejki“. Pritom, bez obzira na hijaluronsku kiselinu, mislim da nije dobar za suvu kožu. Čini mi se dobrim za mešovitu, uz blotovanje T zone, tu i tamo za normalnu, a za suvu nikako. Naglasiće borice i suva mesta. Sve u svemu, ne bih ga kupila opet, ne zato što je loš, već što nije idealan za moj tip kože, jer su mi se daleko bolje pokazali Catrice Photo Finish i Catrice Nude Illusion, o kojima tek treba da vam pišem. Na slici ispod možete videti kako Catrice Velvet Finish Foundation izgleda swatch-ovan.


Jeste li probale neki od Catrice pudera? Moje mišljenje je da je Catrice kozmetika izvanrednog kvaliteta, a vrlo pristupačnih cena i svakome bih rado preporučila da kupi nešto iz Catrice ponude, ako je u mogućnosti. Puno vas pozdravljam do sledećeg kucanja!

6 comments :

  1. ne brini za ucestalost pisanja, pisi kad stignes i kad imas volje. tekstovi su ti kvalitetni i uvijek mi je drago svratiti da procitam, posebno o catrice, essence, balea novitetima.
    sto se pudera tice, meni po opisu ne bi odgovarao, zato hvala na recenziji, ustedjela si mi novac :D
    uzela sam nude illusion i neotvoren je jos, mislim da mi je jos svijetla nijansa, ali bit ce preko zime ok. photofinish mi je odgovarao, jedino nije prosle zime, kad mi je kosa bila sasvim suha i dehidrirana pa sam se okrenula bb kremi. i ona mi je bila odlicna, steta sto je izbacise.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na tako lepim i ohrabrujućim rečima!
      Što se uštede tiče, i to mi je drago, da ne "bacaš" novce kao ja :) Meni je Nude Illusion presavršen, nadam se da će i tebi odgovarati. BB krema mi je bila onako, jer je imala neke gromuljice, možda sam samo zakačila loš primerak, ko će ga znati, mada mi je nijansa bila pun pogodak.

      Delete
  2. Gde se moze kupiti u Srbiji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Srbiji Catrice ne postoji u redovnoj prodaji, može se naći u okolnim zemljama, a možeš pokušati ponešto da pronađeš na sajtu mojekrpice.rs

      Delete
  3. Kvalitet je daleko bitniji od kvaniteta, zato je bolje pisati manje dobrih postova :) I meni si uštedila novac, i to ne zbog teksture (jer obožavam velvet finish, iako imam normalno kožu), nego zbog nijansi. Probala sam skoro sve Catrice pudere i bili su mi super, ali nijanse kod Photo Finisha mi nikako nisu odgovarale, iako je puder kao puder odličan (ako se zanemari fuj miris :D).
    P.S. Samo bih preporučila da slike povećaš jer se ovako očio bespotrebno naprežu :D

    ReplyDelete
  4. Hehe, drago mi je da ti je bila od koristi recenzija. Što se slika tiče, koristim netbook na kom mi je sve umanjeno i potaman. Nemam predstavu kako blog izgleda na velikom ekrany (shy). Evo povećala sam, nadam se da je sad bolje. :)

    ReplyDelete